Bizimkiler

28 Mart 2012

KIZIYORUM DEDİM DEDİM İNANMADINIZ BAKIN NE OLDU ŞİMDİ?

      İlk kez blogumda bir iç dökme çalışması yapacağım. Yaklaşık bir haftadır bir buhranlara girdim bir türlü de çıkamadım. Okuldaki arkadaşlıkların genel yapısı olsun, benim hayatımdaki insanın bir anda çekilmez olan yüzünü göstermesi olsun, yakın arkadaşlarımın memleketlerine tatile gitmeleri olsun ayy içim pek bir kabardı. Şöyle biriniz gelseniz bi çay demlesem hemen bi hazır kek alsam büfedeki abladan otursak yesek içsek. 
     İlişkimde iyi gitmeyen bir şeyler var yahu çözemedim henüz. Ne kadar iyi gidiyordu halbuki bir haftada çöküş dönemine girdik. Dağılma da yakın gibi. Kimsenin değişilmez olmasının mümkün olmadığı gibi beni de bir başka hatunla değiştirmiş de olabilir bilemiycem orasını.
     Arkadaşlıklar konusu zaten başlı başına asab bozan bir şey. Riya, yalan dolan, dedikodu hepsi bunlarda. Amma kızlarda demiyorum bakın okulun erkekleri de Foça' nın rutubetli havasına ayak uyduramayıp evrim geçirmişler xy kromozomlarından y olanını kaybetmişler gibi duruyor. Ayıp ulan bu insanlarla her gün yüz yüze bakıyorsun küçücük Foça'da kime kimin kirli çamaşırlarını anlatıyorsun be densiz, be amatör ruh! 
     İyi giden ikili ilişkiler her zaman kıskanılır da arkadaş bi tü maşallah deyin yahu. Ne bu çekememezlik. Görüyoruz ki bu stresli üniversite hayatında bir ilişki sene bazında yürütmek zor bir olay. Bir beceri, bir sanat hatta. 
     Bir rusça hocam var. 1. senemiz bitiyor rusçayla, hala ne biliyorsun?. Kak dela? Kak vas zavut? haroşo. Minya zavut çağla, krassiva, krassivaya, krassivıy... Şu son yazdığım kelimenin kökü güzel demektir engin rusçamla bunu belirtmeden geçemedim. Derste kimsenin bir şey anlamadığı apaçık ortada değil mi be hocacığım nedendir bu körlük? (Şu an fizy'mde anathema- angelica çalıyor her an bu sinirli halimden eser kalmayabilir de yazımı tamamlayamam diye çok korkuyoruuum!) Neyse ki devam tam gaz haydi. Tek soru soran benim zaten tek ters cevap alan da ben oluyorum. Dersi rusça işlemek kadar saçma bir hareket var mı? Haa tabii dersimizde Polonyalı erasmus öğrencileri var. Ama dostum biz Türk' üz. Aslında sen de Türk'sün yani. Unutuyosun arada bir hatırlatmak isteyip ' Hocam şu tahtaya yazdığınız cümlenin tam Türkçe tercümesini alabilir miyim?' diye sorma gafletine düştüm ki allaaah dilim kopsaymış ölseymişim allahım o anı yaşamasaymışım. Döndü bana bir offff çekti. Biri arkadaşınıza tercüme etsin diyo bak bak bak dillere. Kimse de edemedi tabii. Ben morardığımla kaldım. Sonra bir de ders çıkışı yanıma gelip beni yanlış anlama diyo. Hııı tabi canım ben seni yanlış anlar mıyım aa sen de yaptın şimdi haa gel bi sarılayım sana. (!) Kızdım.
     Neyse ki hafta sonu için planım hazır. Kuzenimle teyzoşumun yanına Bursa'ya gidiciim. Bir nefes alayım artık. Yoksa burada birine ( hiç bi' şey yapcağımdan değil de laf benimki de işte..) dalacağım.
     Tiyatro da zaten ilerlemiyor artık. Devamsızlık yapanlar, 2 aydır kaç sayfa repliği ezberleyemeyenler... Herkesin bu profesyonel tavırları benim tiyatro çalışmalarına gitmemi tetikliyor adeta (!).  Biraz ciddiyet yahu bak emek, zaman harcıyoruz boşa geçirecek vaktimiz yok arkadaş. Ben kitap okumaya zaman bulamıyorum kaç zamandır ayıp. Bu Foça' nın insanı neden böyle ya? Bir kere de elimizi attığımız bir şeyi başaralım şurda. Hep fiyasko hep fiyasko. İsterse her gün olsun bu tiyatro çalışmaları bu durağan tempoyla bu boşvermişlik bu sallamazlık ve bu acemi tavırlarla bu tiyatro sayfası da kapanır. Zaten ben bayağı bayağı kafamdan çıkardım. Zamanımı bari almasın sonu görünüyor çünkü ÇIKMAYACAK İŞTE ! Siz de görün artık gençler.
     Yine bir neyse ki eklemek istiyorum. Yeni bir aktivite keşfettim en kısa zamanda bilgi yollayacaklar. Şimdilik adını söyleyeyim. Geocaching... Türkiye'de de varmış bu işle ilgilenenler. Efenim içeriği ; farklı boyutlarda kutular var kapaklı olma şartı var. Kutuların içine kağıtlar koyuyorlar izole bantla da bantlıyorlar çevresini ki su falan girmesin. Sonra o kutucukları ( örn: kinder yumurta kutusu küçüklüğü.) kendi belirledikleri yerlere saklıyor bu işi yapanlar (geocachinger mı diyeyim ne diyeyim bilemedim ki.). Sitelerinde sakladıkları yerin koordinatlarını veriyorlar. Sizde o kutuları bulmaya uğraşıyorsunuz. Bir tür spor mu dersiniz, eğlencelik mi dersiniz. Benim hoşuma gitti bu fikir. Hiç duymamıştım. Dün bir blog yazarı yorum bırakmış bloguma o şekilde haberim oldu. İzmir için yapılacak kutu saklama aktivitesine ben de katılmayı planlıyorum. Siz de bulursunuz, olmaz mı? 
     Fazla kafa şişirdim bu kez ben. Çayım da soğumuş. Bir de tavuklu makarna yapacağım. Yok canım çayla makarna birlikte olmaz şimdi. Çayı üzerine içerim. Haydi kendinize iyi bakın dert ortağı da olduk bugün. Ama iyi geldi içimi açmak size:). 
Aktiviteyle ilgilenen blog dostumun blog adresi:  http://omactivities.blogspot.com/
Sağlıcakla...

15 yorum:

  1. çok fazla sıkıntı yapmışsınn eminim ki sıkıntı yaptıgın herşey geçecek ve üzüldüğünle kalacaksın en iyisi şimdiden dert etmemek :) insanlar hep böyledir değişmez kural gibi birşey bu sanırım kısacası boşveer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de biraz takıp alışverişe çıkacağım sanırım canım:)

      Sil
  2. Durumun vahimmiş canım ya :) Ben de bu yıl rusça kursuna başlıcam hayırlısıyla :) yazıları okuyabiliyorum ama anlayamıyorum :D Alfabeyi biliyorum sadece işte, bir de şu ufacık kak dela, kak vas zovut, zaçem felan :D çok azcıcıcık bilgim var. Ha bir de iç dökmek istersen benim bloga yazdığım gibi, kafana göre takıl derim. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rusça çok zaman ayırmak isteyen bir dilmiş bunu anladım. ama ve lakin tek dersim de rusça değil kii.. Bir şekilde yapacağız bakalım daha 2 senem daha var derdimi anlatsam derdini anlasam yeter =)

      Sil
  3. Çağla benden sana 3 tavsiye. Bir: Yazılarını kısa tutmaya çalış ama anlam kısalmasın dikkat et.Şimdi nasıl yani diyeceksin? Şöle ki: Ekmeğim bütün karnım tok olsun gibi:))İki:İt ürür kervan yürür, hayatta dedikoduya bakacak ona kulak asacak son insan ol! Zaman kaybıdır, fesata düşer değersiz insanlar için zaman harcamış olursun. Üç: Görüyorum ki arı gibisin çalışkansın ama dikkatini ve enerjini toparlayabilmek için bazı şeyleri özellikle hedefle :)) umarım yanlış anlamazsın. Sende bir gelecek gördüğüm için neredeyse yıl boyunca bu kadar uzun yorum yazmamıştım. Hade bakalım Çekirge :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkürler tavsiyeleriniz beni mutlu ediyor yanlış anlamam asla. söyledikleriniz hakkında bir durum değerlendirmesi yapmaya gündüz başladım bile. yorumlarınızı yine bekliyor olacağım ilerleyen günlerde :)

      Sil
  4. Sen baya dolmuşsun. Erkek denen cismaniler zaten her zaman hayatı daha kötüye götürmekle görevli gibi her şeyin üstüne pat gelir en sonuncu darbe olurlar. Neyse bahar geliyor en azından bu bile gülümsemek için bir sebep. sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sorma neyse ki kafamı meşgul edince unutuyorum bunun farkındayım her dakika bir atraksiyon peşindeyim avon satmayı bırakmıştım tekrar başladım mesela:) bahar geliyoor evet yazın staj yapacak olsam da içimde bu da heyecan uyandırmaya yetiyor. teşekkürler yorumun için:)

      Sil
  5. Ben o yumurta işine çok paranoyakça baktım ya.:)Öyle komplo teorileri düşündüm ki aklın hayalin durur.Türkiye burası valla olur mu olur.):)(Sen bana bakma):)Kelime doğrulaman açık :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumurta demişsin ya döndüm bir daha okudum yazıyı kinder yumurtadan bahsettiğini düşündüm ama tam da anlamadım aslında ne demek istediğini yahu=)

      Sil
  6. bence kendını cok kasma canım cunku hayat hep boyle devamlı boyle ınsanlar karsına cıkacak sabırlı olmalısın bosvereceksın kafana takmayacaksın kımseyı,bu arada mimledim seni geleceğin patronu isminide cok beğendim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay güzel yorumun için çok teşekkürler biricitcim:) en kısa sürede cevaplarımı yayınlayacağıım:)

      Sil
  7. Canım net sorunlu olduğu için bloguma giremiyorum. Zaten vize haftam bu hafta pek bi stresliyim iyi de oldu. Fazla zaman kaybetmiyorum pcde bu aralar. Yazını okudum. Dedikoduymuş bilmem neymiş takma, sen geleceğin patronusun büyük düşün :) Bi de stajını nerde yapacaksın bakiim? Ben sana imreniyorum valla biliyomusun, bizim mesleğin tabiriyle ustalık alanı odaklı öğrencisin tam. Kendini geliştirmeye çalıştığın her halinden belli. İnanıyorum iyi yerlere gelirsinde...
    Chihiro'dan sevgilerle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim harika yorumun egomu okşadı itiraf edeyim ki:) çok teşekkürler stajımı bodrum hilton' da muhasebe departmanında yapacağım bakalım yolun bodruma düşerse görüşmek de isterim chihiro'cugum:)

      Sil
    2. Gerçekler canım. :) Tüh ya bende izmirdesin sanmıştım. Olsun ama belli olmaz tabi bende isterim canım.

      Sil

Evet dinliyorum:)