Bizimkiler

19 Şubat 2012

GÜN ==>BUGÜNDÜR :)

Bazı dönüm noktaları vardır. Uzun zaman düşünüp de yapacağım yapacağım deyip yapamazsınız içinize düşen bazı şeyleri. O GÜN BUGÜNDÜR EY AHAALİİİ!! Artık bu blog dünyasında benim de adım olacak o kadar :)
 Bu hafta sonu bir eğitim seminerine katıldım. Konumuz : "satış pazarlama ve sosyal medya" idi. e malum turizm sektöründe üst düzey yönetici olacağız. orada bugünkü program içinde konuşmacımız beden dili cv hazırlama ve diksiyon konularına da değindi . ve dediği şuydu: "Biz bir eleman alacağımız zaman cv deki yazanların yanı sıra sosyal paylaşım sitelerinde de bu kişiyi aratıyoruz. Kişinin düzenli olarak yazdığı aktif bir bloğu varsa bu kişinin sabırlı ve disiplinli biri olduğu çıkarımını yapıyoruz. bunun üzerine dedim işte bu " GÜN BUGÜNDÜR" sözümü... haydi bugünlük sevgiyle kalalım. Lakin daha fazla bilgisayarla haşır neşir olursam sabaha uyanamama ihtimalimi göz önüne alıyorum.

1 yorum:

  1. Bloğun hayırlı olsun canım.Senden değişik paylaşımlar geleceğine eminim.Annen olmaktan gurur duyuyorum.Sevgilerimle canım seni çok özledim :)

    YanıtlaSil

Evet dinliyorum:)