Bizimkiler

7 Eylül 2012

GENÇLER ÖZLEDİNİZ Mİ BENİ??

Heyy ben geldim sahalara geri döndüm pek gezdim pek çalıştım kendi paramı kazandım ben heheeey!  3 ayı nasıl tükettim kim bilir hiç anlamadım ki...
1 hazirandan beri bodrum türkbükündeyim, ilk zamanlar mesai saatlerim süperdi sabah 10 akşam 7.. 7den sonra gölköye bi kaptırırsın doooğru denize.. saat 8de lojmandan servis kalkıyordu gölköye doğru ya okul arkadaşım hiltonun hk (house-keeping) sı birbenle ya da kasiyer tayfasıyla gidiyorduk çoğunlukla. izin günlerimde tek tabanca takılmak zorunda kalıyodum ya onu geçiyorum 10 saat şezlongda yattıgımı biliyorum niholaayy=)
1 ay geçmiş iş hayatımda geldi mi sana doğum günüm.. Enaaam ne mutlu gündü beh... Kasiyerciklerim bana sürpriz hazırlamış herkeşleri de çağırmışlar ofise, ben de gelir merkezinden ayrılmıştım aradılar hemen ofise gel olaganustu toplantı ayakları. Biz de yedik koşturaraktan 5 kat çıktım. Ofisin katında arkadaşı gördüm diyor ki beni işten çıkarttılar adam stajyer dedim noluyor genç?? neyse gel dedi ofiste bi sigara içelim konuşalım eh iyi gidelim. gittik ofise girdiğimdeki yüz halim şekil A-1 de:
ŞEKİL A-1
Sonrasında doğum günü dilekleri gelmeye başladı çok duygusaldı beeh...  Resimde gülmekten yarılan parmagıyla da beni işaret eden arkadaş Emre, hemen arkamdaki o zamanlar kasiyerlikte çömez olan Samet, stajyer arkadaş Osman da onun yanında görülüyor...
SOLDAN SAĞA: KADİR, SEDA, SEÇİL, ERDEM BEY, ARİF, OSMAN, HANSEL, SAMET.
MUHASEBE EKİBİMİZ VE KASİYERLER...







BURDA Bİ KOPMUŞUM AMA HAYIRLISI:)

















Evet günler böyle geçti eğlendik be baya bi... 


BİLDİĞİN SIKILMIŞIM KAFAMA PORTAKAL KOYARIM DERSEM KOYARIM

BEACH CLUB GÜNLERİM DE İYİYDİ... DANS EDEREK ÇALIŞMAK, FROZENLER MILKSHAKELERLE BESLENMEK..
AÇTIĞIM ÇEKLERDEN BİRİDİR RESİMDEKİ ADIM DA YAZIYOR KOLTUKLARIM KABARDI.
BABA PARASI DEĞİL ALIN TERİYLE ALINDI HAHAY
ASKER DOLAPLARIMIZ VARDI AMA MUTLUYDUK BİZ.

Süperdi ya iyi ki dedim gitmişim. Veda yemeklerimiz içmeklerimiz var son olarak.
BEN FOTOGRAFI CEKEN MASUM KÖYLÜ... ATILGAN GİBİ DAVRANIRSAN FOTODA OLMAZSIN ÇOCUGUM AFERİN HEHEY İYİ ÇEKERİM:)

TURGAY BEY- BEN... YORUM YAPMAYAYIM;)


GECENİN KÖR BUÇUĞU KAHVELER İÇİLİYOR LOJMANDA, BİLAKİS YARIN MESAİ VAR, TURGAY BEYİN GÖZLÜKLERİYLE ARTİSTLİK  PEŞİNDEYİM.

SAÇIMI BÖYLE ATTIRINCA DAHA Bİ HOŞ ÇIKIYO MUYUM DENEMESİ...

SOLDAN SAĞA: SAMET- SEÇİL, CANSU-ERDEM BEY, SADULLAH-BİRBEN, GÖKHAN-BAHAR, BEN-TURGAY BEY
MMM... LEMAN KÜLTÜR BODRUM ŞUBESİ WAFFLE'I... İYİYDİ İYİ











BİR SONRAKİ GÖRÜŞMEYE KADAR HERKES KENDİNE İYİ BAKIYOR UZUN ZAMAN SONRA YAZABİLDİM İNŞALLAH BENİ UNUTANLAR OLMAMIŞTIR  GEÇERLİ SEBEPLERİM VARDI BENİM :p

SAĞLICAKLA....









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet dinliyorum:)