Bizimkiler

23 Mart 2012

BOMBA ...

    Çok sıkıntılıyım bu sıralar yahu sınav stresinden yeni kurtuldum bugün itibariyle rahatlayamadım ama.. Şimdi de kafamda çevremdeki kişilerle ilgili sorunlarla boğuşuyorum. Sırtımı yasladığım kişilerin beni saçma sapan sabır testine tutmaları falanlar filanlar... Patlayacağım sıkıntıdan kimse umurumda değil ya şu saatten sonra. Kim neyin kafasını yaşarsa herkes özgür ne kimsenin annesiyim ben ne de kimse benim için vazgeçilmezdir! Benim babam hepinizin babasını döver yani olay bu.. Aaa kızdırdılar beni çok ya.İnsanlara vazgeçilmez oldukları hissini bir kere yaşatınca ilk size arkasını dönüyor a dostlar aman yapmayın. Kalite de tabii önemli şahısların kalitesi de pek yüksek değilmiş o belli bir şey ama zaman paylaştım onlarla hep bir ümit bekliyor insan hadi dostum bu kez de aynı şeyi yapmazsın herhalde diye ammmaa ve laakiin yine..:)
     Paylaşasım geldi sizlerle hislerimi, yaşadıklarımı. Kimse sizden önemli değil yahu taviz vermek kadar lanet bir şey yok yemin ederim. Al bu da son olsun.
İşte bu benim canımı sıkan aslında.

Yaşanan şey ne kadar kötü olsa da ben duvardakini görmek istiyorum yaa!

Gülelim o zaman =)
ona da yazzzık yahu=)
 

4 yorum:

  1. Takma kafana booş ver .Hayat kısa değmezbu kadar kafa yormaya..:)

    YanıtlaSil
  2. üniversitede arkadaşlıklar daha bi zor oturuyor. Üzülme yanıla yanıla doğru insanı buluyosun sonunda. Bitmesi gereken bi arkadaşlık uzadıkça zarar veriyor. Tam zamanıdır şutla gitsin =) İnan biraz zaman geçince neden bununla vakit kaybetmişimki diyosun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bu kazıklar tecrübe oluyor hehe:) teşükkürler ettim:)

      Sil
    2. Rica ederim, aynen öyle :)

      Sil

Evet dinliyorum:)