Bizimkiler

24 Mart 2012

BLOGGER APARTMANI

Yeni haberim olan bir oluşum var. Pek de güzel pek de eğlenceli ama bağımlılık yapıyor yahu.. WEBLOG adında bir blogdaş sözlüğü diyelim. Blog yazarı arkadaşlar olarak birrr ton konu hakkındaki fikirlerimizi sunuyoruz. Beğenenler oluyor beğenmeyenler oluyor. On numara beğendim bu Weblog'u ama ben. Bak saat 4 olmuş haaala daha buralardayım hatta şimdi bir süt ısıtacağım onu ballandırıp önce soğutana kadar  orada blogdaşlarımın yazdıklarını okuyacağım sonra da sigaram bitsin diye bekleyeceğim o arada da baksam işte al sana bu ne? BA- ĞIM- LI- LIK. Ama cidden bi girin de bakın fena hoş, samimi bi mekan. Hem eğlenirken de blogunu diğer blogdaşlara tanıtma fırsatın da olmuyor değil hani işin bu boyutu da var:)
Haydi beklerim o zaman:)

8 yorum:

  1. geldim gördüm baktım imzamı attım.
    sende gel gör bak imzanı bi yere atıver e mi? :)

    hehe

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle bağımlılık =)

    giderekte güzelleşiyo üstelik =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sıralar biraz ayrı kaldım da açığı kapatacağım kısa zamanda:)

      Sil
  3. Umarım gittikçe daha da güzelleşir.
    Faydaburada @weblog

    YanıtlaSil
  4. Üstad, şu sağ taraftaki bi yorumunu alırım ama'yı kullandım iznin olursa : ). Ha yoksa kaldırayım sorun değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha beğendiysen kullan tabii:) blogunda benden bir hatıra olsun;)

      Sil

Evet dinliyorum:)