Bizimkiler

13 Ocak 2015

EV HANIMINIZ



Demiş Yiğit Özgür abimiz.

   Uzun zamanlar oldu arkadaşlarım, dostlarım yazmayalı... Klavyedeki harfleri artık çok da seri kullanamıyor olduğumun farkına vardım, neyse farkındalık da iyi bi şey...

   Neler yaptınız ne zamandır? Evlenenler, mezun olanlar? Ayşe kadının yeni doğan çocuğu senden naber? E 1 sene oldu doğanlar büyümüştür biz buralarda yokken, onlara da birer küçük altın hediyemiz olacaktır elbet...

   Ben de geçen yıldan bu yana bazı değişiklikler yaptım genşler hayatımda. Müsaadenizle açıklıyorum ki şudur: Ben Mezun Oldum! Ha ha ha ne ilginç diy mi? Ne mi değişti? Valla şöyle söyleyeyim yazın evet kendimi bir iş kadını gibi hissettiğim doğrudur, bir işe yaradı bu kızımız...
Lakin ekim ayından bu yana tam bir boş gezenin boş kalfası... Karikatürdeki " Adam gibi Adam" ın küçük harflerle başayıp biten "gibi" si gibiyim...

  " Gibi gibiyim gibiyim gibi gibiyim" gibi düşün... Zor yani bunu yapmak. Hani turizmci adam boş kalmazdı? Kim demişti çocuğum bu sözü? Evet ben de biliyorum...

   Zaman zaman bi düşünüyorum da anadolu lisesi yerine kız meslek ya da sağlık meslek mi olmalıydı acebaaaa? İyi notlarım bana pek bir şey katmadı kuzum ya!

   Tecrübe edindim aslında ya... Önbüroda kullanılan programlara falan artık hiç de yabancı değilim. Ecnebilerle de iyi anlaşıyoruz vesselam. E müdürlerim olsun çalışma arkadaşlarım olsun sağolsun severler bu keratayı... Ama gel gör ki bu adam gibi adam bi işsiz yahu...

   Zaten yılbaşı biletlerime hiç bi şey çıkmadı. Bir teselli bile etmediler bu yeni mezun arkadaşı...

   İzlediğim diziler de bu ara peş peşe yayından kaldırılıyor! Ben illa o TRT1 de ki Ertuğrulla Filinta adlı iki diziyi mi seyretmek zorundayım! Sevmiyorum yahu aksi adamım izlemiyorum nokta!

   Bir de şu reklam var çok canımı sıkan! Şu iki çocuğu yolda görmeyeyim o derece...


Bu ara en iyi yaptığım iş bolca kitap okumaktır. Şu an Dan Brown ın İhanet Noktası' nı okuyorum. Henüz tam tutunabilmiş değilim lakin annem biraz sabredersem soluksuz okuyacağımı söylüyor. Zaten Dan boş roman yazmaz abicim, sabredicez....

Şu sıralar bir kaç konuda kararsızlığım var sizlere de danışıyorum dostlar bu boşluk anlarımda neler yapmalıyım?
1) Pilates kursuna git de biraz esne gevşe kendine gel...
2) Yoga ya başla değişik bir tat al...
3) Resim kursuna git de bir el becerin var mı keşfet...
4) Dil okuluna başla ingilizcen için bir sertifikan olsun...
5) Öğremdiğin iki çift Rusçanın üzerine düş bir dil bir insan olsun...

İşte bu şekilde bir kaç fikir var kafamda. Kararsızlıklar, kararsızlıklar...
Kendinize iyi bakın genşler...
Kısa keseyim mi?
Kib, bye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet dinliyorum:)