Bizimkiler

10 Ocak 2016

TONAJSIZ AĞBİ



Yarımdım, tam oldum. Noktalamaya falan dikkat etmek istemiyorum işin açıkçasını sorarsan. Biraz kızgınım ve sadece bir tık daha samimi. Bak ister istemez konuyor o nokta ağbi! Nitekim kondu da.

Bazı insanlar uzun zaman sonra hayatımdan çıkmak zorunda kaldı. Valla istemedim diyemem. Böyle zamanlarda zaten hep bi yazma şeysi gelir bana:)

Nasıl asosyalleşip kısıtlanmışım şu garip blog bile bas bas bağırıyo...

ilk iş beni özleyenlere sarılmak olur bu yüzden de bloguma geri dönmek gibi bi radikal karar aldım.
Nasıl insan körleşiyo bee aldığım radikal karara bak.

En leşi de insanın hücrelerine işliyorlar be her bir asosyal medya hesabımda asosyal, sosyopat, boktn bir buçuk ton foto, video cart curt vırt zırt.

Keşke önceden ikileseydi de biz de böyle kendi ruhumuzdan geçmiyeydik.

Bundan böyle sendeyim, yo yoo bu bir sığınma değil çok şükür kimseye muhtaç değilim.

belki de bu insanları mı korkutuyor? Bir erkeğe erkekliğini hissettirmemek, tamam beyim boyun eğmelerini yaparken beynim ne olacak ey kızlar? Kim alıştırdı lan bunlara ağır abiliğe? Tonajsız ağbi nihohay...



Yeni yılda eski insanları sürüklemeyin kalsınlar geride dediler, bir gazdır geldi, yürüdük. Şükür nefes aldık. PuCCa evlendi, biz bekarlandık... Çok da zırt.

Bu yaz bir çok düğün var. Bu yıl kerevetlerine çıkmayı deneyeceğim. Hadi bahalım.

Çav.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Evet dinliyorum:)